Дистанційне навчання
До уваги вчителів, батьків і дітей!!!
Відповідно до рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (протокол №3 від 24.01.2022 року) учнів 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Бершадської міської територіальної громади переведено на дистанційне навчання з 25 січня по 06 лютого 2022 року.
Шановні учні, учителі, батьки! Щиро вітаємо Вас із прийдешнім Великоднем! 5 травня 2021 року чекаємо на навчання в очному режимі учнів 1-10 класів Сумівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів. З повагою адміністрація закладу!
УВАГА!!! ПРОДОВЖУЄМО НАВЧАТИСЬ ДИСТАНЦІЙНО!!!
Увага!!! Згідно з рішенням міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (протокол №9 від 24.04.2021) з 26 квітня 2021 року 1-4 та 9 класи працюють у звичному (очному) режимі згідно із затвердженим розкладом навчальних занять. Учні 5-8 та 10 класів працюють дистанційно!
У закладах освіти громади продовжено дистанційне навчання для учнів 1 – 11 класів та вихованців позашкілля до 23.04.2021 року.
Відповідно до рішень позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 09.04.2021 року (протокол №9), засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Гайсинської міської ради від 09.04.2021 року (протокол №15), засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 09.04.2021 (протокол №7) та у зв’язку із погіршенням епідситуації на території Бершадської міської територіальної громади з 00.00 годин 12 квітня до 00.00 годин 19 квітня 2021 року запроваджуються посилені обмежувальні протиепідемічні заходи, зокрема у закладах освіти громади продовжено дистанційне навчання для учнів 1 – 10 класів до 16.04.2021 року.
Просимо дотримуватися вимог постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)».
Увага!!! З 22 березня 2021 року освітній процес учнів 1-4 класів здійснюється у звичному (очному) режимі згідно із затвердженим розкладом навчальних занять.
5-10 класи перебувають на дистанційному навчанні.
Дорогі учні, просимо Вас слідкувати за повідомленнями, посиланнями у Viber-групах Ваших класів. Виходимо на зв'язок через платформу Meet, користуємось платформою "Всеукраїнська школа онлайн".
Наголошуємо на забезпеченні:
˗ суворого дотримання вимог постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 №50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»;
˗ моніторингу стану захворюваності учнів та працівників закладу освіти. У разі виявлення випадків захворювання на COVID – 19, грип та ГРВІ, негайно повідомляти відділ освіти та спорту;
˗ інформаційно-роз’яснювальної та профілактичної роботи, спрямованої на попередження та протидію поширенню коронавірусної хвороби, грипу та ГРВІ.
З 01.03.2021 по 12.03.2021 р. включно учні 5-10 класів навчатимуться дистанційно в синхронному та асинхронному режимах.
УКРАЇНА
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА СПОРТУ Бершадської міської ради
СУМІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
І-ІІІ ступенів
Наказ
від 03 березня 2021 року с. Сумівка № 08
Про додаткові обмежувальні заходи
на період адаптивного карантину
Керуючись положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 104 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», з метою здійснення протиепідемічних заходів в закладах освіти громади, враховуючи віднесення Вінницької області з 24 лютого 2021 року до зони «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки, згідно з рішеннями обласної та міської комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, наказом відділу освіти та спорту Бершадської міської ради №47 від03.03.2021р.,з метою збереження життя та здоров’я усіх учасників освітнього пронесу, переривання ланцюжка інфікування корона-вірусом, недопущення поширення захворювання та врегулювання ситуації в закладі
НАКАЗУЮ:
1. Перевести на дистанційне навчання учнів 1-4-х класів Сумівського закладу загальної середньої освіти з 04.03.2021 по 12.03.2021 включно.
2. Маценко М.М. заступнику з НВР:
2.1. Організувати дистанційне навчання учнів 1-4-х класів Сумівського закладу загальної середньої освіти з 04.03.2021 по 12.03.2021 включно
2.2. Перевести на дистанційну форму роботи педагогічних працівників.
2.3. Перевести в режим простою обслуговуючий персонал з 04.03.2021р. по 12.03.2021 р. за винятком машиністів (кочегарів котелень), опалювача та сторожа Опанасюка С.Л.
2.4. Взяти під особистий контроль дистанційну форму навчання учнів 1-10 класів.
2.5. Висвітлювати розклад уроків та навчальні матеріали (платформи, сайти, способи зв’язку тощо) по дистанційному навчанні на сайті закладу.
2.6. На період простою перевести опалення закладу в режим економії.
УКРАЇНА
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА СПОРТУ Бершадської міської ради
СУМІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
І-ІІІ ступенів
Наказ
від 26 лютого 2021 року с. Сумівка № 07
Про додаткові обмежувальні заходи
на період адаптивного карантину
Керуючись положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 104 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», з метою здійснення протиепідемічних заходів в закладах освіти громади, враховуючи віднесення Вінницької області з 24 лютого 2021 року до зони «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки, згідно з рішеннями обласної та міської комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій,наказу відділу освіти та спорту Бершадської міської ради №44 від 25.02.2021р.,
1. Перевести на дистанційне навчання учнів 5-10-х класів Сумівського закладу загальної середньої освіти з 01.03.2021 по 12.03.2021 включно.
2.Маценко М.М. заступнику директора з НВР:
2.1. Організувати для педагогів, які викладають у середній та старшій ланці закладу загальної середньої освіти, гнучкий графік роботи, який дасть змогу якісно реалізовувати дистанційне навчання.
2.2. Взяти під особистий контроль дистанційну форму навчання учнів 5-10 класів.
2.3. Забезпечувати регулярну та змістовну взаємодію вчителів з учнями; створювати умови для забезпечення повноцінної участі в освітньому процесі 2.4. Забезпечувати регулярне відстеження результатів навчання учнів, а також за потреби надання їм підтримки в освітньому процесі. Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин, забезпечити використання інших засобів комунікації, доступних для учнів - телефонного, поштового зв'язку тощо.
2.5. Вжити невідкладних заходів спрямованих на збереження здоров'я учнів та працівників закладів та належну організацію освітнього процесу для учнів 1-4класів на очній формі навчання, неухильно дотримуючись протиепідемічних заходів, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 22 серпня 2020 року № 50 та постановою Головного державного санітарного лікаря України від 18 вересня 2020 року № 55.
З 04.03.2021 по 12.03.2021 р. включно учні 1-10 класів навчатимуться дистанційно в синхронному та асинхронному режимах.
УКРАЇНА
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ
Відділ освіти Бершадської райдержадміністрації
СУМІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ ступенів
Наказ
від 12 серпня 2020 року с. Сумівка №29
Про діяльність школи з 1 вересня 2020 року
в умовах карантинних обмежень
На виконання рішення позачергово засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, протокол № 38 від 03.08.2020 р., враховуючи дію на території України карантинних обмежень відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СоV-2», Постанови головного державного санітарного лікаря України № 42 від 30.07.2020 «Про затвердження тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19)», листа МОН від 05.08.2020 р. № 1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», відповідно до наказу відділу освіти «Про діяльність закладів освіти з 1 вересня 2020 року в умовах карантинних обмежень» від 11.08.2020 №75,
Н А К А З У Ю:
1. Маценко М.М., заступнику директора з НВР, всім педагогам, класним керівникам 1-11 класів та технічним працівникам:
1.1. завершити ремонтні та профілактичні роботи у закладі, здійснити прибирання у всіх навчальних приміщень та прилеглих територій;
1.2. провести роз'яснювальну роботу та інструктажі з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики, реагування на виявлення симптомів, дотримання правил респіраторної гігієни та заходів протидії поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19);
1.3. контролювати допуск до роботи персоналу закладів освіти за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, в тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром, захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим;
1.4. забезпечити розміщення інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю;
1.5. розробити алгоритми дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (СОVID-19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти;
1.6. забезпечити необхідними умовами для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо);
1.7. в разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобувачі освіти тимчасово ізолюються в спеціально відведеному приміщенні закладу, інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я;
1.8. не допускати до роботи персонал, що має ознаки респіраторної інфекції або визнано таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
1.9. обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти – проведення педагогічних рад, конкурсних комісій, конференцій трудового колективу тощо);
1.10. забезпечити на вході до всіх приміщень закладів освіти місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для обробки рук позначаються яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо);
1.11. розробити маршрути руху здобувачів освіти (задіюються всі можливі входи в приміщення закладу) та складання графіку, за яким відбувається допуск здобувачів освіти до закладу. Графік допуску повинен формуватися таким чином, щоб запобігати утворенню скупчення учасників освітнього процесу. Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю;
1.12. забезпечити раціональне використання запасних виходів із закладу освіти. За потреби, використовувати розмітку на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти;
1.13. мінімізувати пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами, аудиторіями, зокрема, шляхом проведення занять впродовж дня для одного і того ж класу (групи) в одній і тій самій аудиторії (кабінеті), застосування модульного підходу до організації вивчення дисциплін тощо);
1.14. у розкладі занять передбачити можливість визначення різного часу початку та закінчення занять (перерв) для різних класів та груп;
1.15. забезпечити проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі;
1.16. у санітарних кімнатах забезпечити наявність рідкого мила, антисептичних засобів для рук та паперових рушників (або електросушарок для рук). Використання багаторазових рушників заборонено;
1.17. на території закладу розмістити контейнери/урни з кришкою для використаних масок з чіткою яскравою відміткою «ВИКОРИСТАНІ МАСКИ ТА РУКАВИЧКИ»;
1.18. організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;
1.19. при організації харчування забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб;
1.20. контролювати наявність у всіх працівників харчоблоку засобів індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразових рукавичок, які необхідно змінювати після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов'язаних між собою. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника;
1.21. забезпечити наявність у працівника їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, засобів індивідуального захисту: захисної маски або респіратора, захисних окулярів або захисного щитка, одноразових рукавичок;
1.22. при організації харчування забезпечити умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо;
2. Маценко М.М. призначити відповідальною за організацію освітньої діяльності в період карантинних обмежень:
2.1. проводити роз'яснювальну роботу та інструктажі з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики, реагування на виявлення симптомів, дотримання правил респіраторної гігієни та заходів протидії поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19);
2.2. здійснювати допуск до роботи персоналу школи за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, в тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром;
2.3. проводити перед початком занять опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби;
2.4. працівники із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37,2 °С не допускаються на робоче місце;
2.5. контролювати забезпечення працівників школи засобами індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, в тому числі виготовлених самостійно) із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника;
2.6. проводити навчання працівників та здобувачів освіти щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог;
2.7. контролювати проведення у кінці робочого дня, після занять, очищення і дезінфекції поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо). Після кожного навчального заняття проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин;
2.8. контролювати збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор школи Гуз Г. М.